Customer Support Specialist Franka

Deze maand zetten we de nieuwste telg van de Modality Family in het zonnetje. Collega Franka is als Customer Support Specialist begin oktober ons team komen versterken. In dit artikel vertellen we waarom Franka met haar zorgzame karakter en voorkeur voor technische zaken perfect op onze supportafdeling past.

Chinees
De eerste week bij Modality voelde voor Franka als een sprong in het diepe. Met genoeg ervaring op customer supportgebied dacht Franka vooraf wel makkelijk in te kunnen stromen. Onze supportcollega’s registreren binnenkomende vragen echter niet alleen, maar handelen ze ook zoveel mogelijk inhoudelijk af. Om dit afhandelen goed te kunnen doen, moet je zowel over IT-kennis als over logistieke proceskennis beschikken. En dat doe je niet zomaar even ;). Gelukkig houdt Franka ervan zich vast te bijten in nieuwe, met name technische, materie. Na op stoom te zijn gebracht met een logistieke bootcamp, een cursus SQL en diverse systeemtrainingen kan Franka haar draai al aardig vinden.

Franka: “Inmiddels weet ik heel veel meer dan toen ik 1,5 maand geleden begon. De eerste week had ik het gevoel of iedereen ‘Chinees’ tegen me sprak. Ik heb onderschat hoeveel kennis er nodig is om op de supportafdeling van een softwarebedrijf te werken. Je gaat zoveel verder dan alleen het registeren van problemen, bij Modality ga je ook echt zelf aan de slag om problemen op te lossen. Inmiddels kan ik meedraaien met installaties en ook kleine herstelklusjes kan ik zelf uitvoeren. De materie is super interessant en mijn collega’s nemen de tijd om dingen stap voor stap uit te leggen. Ook de praktijkdagen tijdens mijn eerste week waren superleuk en leerzaam. Dan begrijp je ineens veel meer van de processen en ga je het complete plaatje zien.”

Tot bloei komen…
Franka is van nature zorgzaam. Zowel haar vrienden (die haar de mama van de groep noemen bij festivals) als haar huiskamerplanten kunnen dit bevestigen. Waar ze ooit haar eerste plantje cadeau kreeg, is haar woonkamer inmiddels getransformeerd tot een complete urban jungle. Met een achtergrond in de horeca, en na op de klantenservice van Coolblue gewerkt te hebben, is Franka er wel achter dat het contact met mensen en het creëren van een prettige klantbeleving iets is waar ze blij van wordt. Onze jarenlange relaties met klanten en het persoonlijke contact maakt dat Franka, net als haar kamerplanten, ook bij ons helemaal tot bloei kan komen ;).

Contact

Andere berichten

  • API-koppeling MCA Road zorgt dat UCT effectiever kan plannen en vroegtijdig kan anticiperen op probleemsituaties.
    22 november 2022
    API-koppeling MCA Road zorgt voor effectievere planning UCT
    Lees meer
  • Kade Barge Center Waalhaven
    20 oktober 2022
    BCW speelt met behulp van automatisering in op veranderende markt
    Lees meer
  • Customer Support Coördinator Regilio
    18 oktober 2022
    Punctueel en een tikkeltje romantisch: ontmoet Support Coördinator Regilio
    Lees meer